Friday 10 June 2011

In Kem Training Series 1

Cuti kali ni club tkd aku iaitu Extreme Taekwondo Club ada buat kem .. nak kata best , tak la best sangat pun sebab aku tak banyak kawan kat club ni ?! maklumlah , saya ni orang baru .. kononnya lah ..

* warming up

* pusing jangan tak pusing

* huk aloh

* sakit wok duduk berlutut lama2

* sepak lutut dia sir rajes , dia yang backthrust saya . haha

* forward stance pelbagai gaya

* tumbuk sama dia

* dah mcm ultraman aku tgk

* backthrust pun pelbagai gaya jugak

* sir maghen ( rambut dia smart derr )

* sir sanjay dan kayu sakti nya . terbaikk

* budak 2nd poom ni la yg backthrust aku

* tolak kaki diaaaa

* tudiaa , penderaan terhadap junior . cium lantai tu . haha

* tolak lagi , tolak lagi

* "sir" vellan 

* gelak sje

* tgk ? tak ramai sngat pun

No comments:

Post a Comment