Thursday 17 March 2011

Kerinduan Melampau

Tadi aku call Nadia Natasya .. weh !! aku rndu gila kat dia .. oleh itu , post kali ini di tujukan untuk dia .. kalau dia baca ni , mesti dia bangga .. haha .. menurut sumber2 yang boleh dipercayai , beliau ada kat Melaka sekarang kerana beliau ada tournament Taekwondo .. so , marilah kita beramai2 , mendoakan beliau serta rakan2 beliau *memerangkap kawan aku jugak lah* agar mereka berjaya untuk membawa pulang pingat . Amin .. penat pulak nak merepek ni .. huish .. meh kita berkenalan sikit dengan beliau ..


Nama penuh beliau ialah Nadia Natasya Binti Mahammud .
Umur kitorang sama iaitu 16 tahun .
Beliau ialah senior aku pada suatu masa dulu .
Sekarang beliau bergiat aktif bersama Victory Martial Arts Academy
Black Belt , tapi baru 1st Dan 
Ada masa otak dia senget , ada masa otak dia betul .
Satu kepala dengan aku ( kami bukan kembar siam )
Garang + Pandai + Comel .
*untuk maklumat lanjut , tanya dia sendiri atau add dia kt muka buku

sumpah aku cakap , aku rindu kat bdk2 victory .. cettt*

No comments:

Post a Comment