Monday 18 July 2011

6TH CK MALAYSIA CLASSIC INTERNATIONAL TAEKWONDO CHAMPIONSHIP 2011

2nd time masuk international .. agak best jugak la kali ni berbnding ngan dulu .. hehe .. si la tgk gmbar yg aku curi dri profile aku kt mukabuku .. tpi ada 6 je

Speed Power Melaka

Faradila KORYO *adk Asrul Azhar

Err , entah ?

Team ARENA

muka VIETNAM =,=

muka KOREAN *sikit

Kali ni dpt bnyak pngalaman baru .. dpt lwn ngan kak anum atau lebih di kenali sebagai Farah Hanum Mahamat , adik kepada Nurul Nadia Mahamat .. kalau korang tak kenal mmg la korang ni tiong2 .. hehe .. best lwn ngan dy , dpt chopping tnda sayang .. agk2..bape lama kesan lebam kt dagu aku ni nk hilang hasil dripada kak anum pnya chopping tnda syg tu .. tpi aku tak kesah pun sbb aku suka .. haha .. tringin nk lwn ngan kak anum lagi <3

No comments:

Post a Comment